Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού

Αντικείμενο τμημάτων 

Το τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού έχει ως στόχο την άρτια κατάρτιση των φοιτητών του στα αντικείμενα που σχετίζονται με τη διοίκηση και οργάνωση , τη διαχείριση και ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων , τη διασφάλιση ποιότητας , τη διοίκηση υπηρεσιών και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών επικοινωνίας και πληροφορικής. Οι τομείς που αναλύονται αφορούν τη διοίκηση οργανισμών , το μάρκετινγκ και την επικοινωνία όπως και η διοίκηση τουρισμού και φιλοξενίας .Με την ολοκλήρωση των σπουδών τους θα είναι σε θέση να σταδιοδρομήσουν ως στελέχη διοίκησης τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Ενδεικτικά Μαθήματα

Αρχές Μάνατζμεντ , ΜικροΟικονομική θεωρία, Εισαγωγή στη Πληροφορική , Μαθηματικά , Αρχές Γενικής Λογιστικής, Εισαγωγή στο Δίκαιο , Στατιστική ,Ψυχολογία, Κοινωνιολογία, Διαχείριση Δεδομένων και Πληροφοριών , Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα, Χρηματοοικονομική Διοίκηση, Ηλεκτρονικό Επιχειρείν , Τουριστικό Μάρκετινγκ , Διοίκηση Τουριστικών & Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων ,Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης , Ποσοτικές Μέθοδοι Ανάλυσης , Στρατηγική Έρευνα, Μάρκετινγκ Υπηρεσιών , Ψηφιακό Μάρκετινγκ , Διοίκηση και Διαχείριση Έργων.

Μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών

  • -Διοίκηση των Επιχειρήσεων

    -Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών

    -Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων

    -ΔΠΜΣ Διοίκηση Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας

    -ΔΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση

    -ΔΔΠΜΣ Θρησκευτικό και Προσκυνητικό Τουρισμό

Μετεγγραφές

Το τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος δεν είναι αντίστοιχο με κάποιο τμήμα οπότε δεν δίνεται η δυνατότητα μετεγγραφής.

Επαγγελματική Σταδιοδρομία

Οι απόφοιτοι του τμήματος Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ & Τουρισμού  έχουν τα απαραίτητα προσόντα να σταδιοδρομήσουν  ως ελεύθεροι επαγγελματίες ή στελέχη οργανισμών, τόσο στον ιδιωτικό όσον και στο δημόσιο τομέα στο χώρο της διοίκηση οργανισμών , φορέων και στον τουρισμό .Διαθέτουν προηγμένες γνώσεις σε σε μία ευρεία εκπαιδευτική περιοχή του μάρκετινγκ , που θα καθιστά ικανούς τους απόφοιτους του Τμήματος αυτού να σταδιοδρομούν σε ολόκληρο το φάσμα του τουρισμού 


Οι επαγγελματικοί χώροι που μπορούν να σταδιοδρομήσουν είναι: 

  • Σε ξενοδοχειακά συγκροτήματα και επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό 

  • Στελέχη σε επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό 

  • Στελέχη σε επιχειρησεις  που διοργανωνουν εκδηλώσεις και συνέδρια 

  • Αεροπορικές επιχειρήσεις ή και σε εταιρείες ακτοπλοϊκών γραμμών αναψυχής

  • Ως ερευνητές και αναλυτές σε υπηρεσίες τουρισμού εθνικής ή τοπικής εμβέλειας, 

  • Ως στελέχη Ταξιδιωτικών Πρακτορείων ή και σε Επιχειρήσεις Tour Operators,

  • Ως στελέχη σε υπουργεία, σε τομείς που σχετίζονται με τον τουρισμό και σε αντίστοιχους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης .

  • Ως υπεύθυνοι Κέντρων Τουριστικής Πληροφόρησης, 

  • Ως μεσαία ή ανώτερα στελέχη όλων των λειτουργιών των επιχειρήσεων της τουριστικής βιομηχανίας, ως στελέχη εταιρειών συμβούλων με εξειδίκευση στην Τουριστική Βιομηχανία κ.λπ.

Προσόντα και Δεξιότητες

Τα τμήματα Τουριστικών Σπουδών ανήκουν στις κατηγόριες Κ.6/ Εμπόριο και Κ.9/ Τουρισμού της ταξινόμησης επαγγελμάτων Κ.16 και οι απόφοιτοι έχουν χαρακτηριστικά από τον επιχειρηματικό και οργανωτικό τύπο κατά Holland.

Χρειάζεται να διαθέτει οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες, μεθοδικότητα και κριτική σκέψη. Πρέπει, επίσης, να είναι σε θέση να ενημερώνεται διαρκώς για τα νέα δεδομένα στη διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων. Χαρακτηρίζεται από οξυδέρκεια και διορατικότητα, συνθετικό και αναλυτικό πνεύμα. Πρέπει να διαθέτει υψηλό αίσθημα ευθύνης και ικανότητα προσαρμογής στο πνεύμα της ομαδικής εργασίας.

Παράλληλα να είναι οργανωτικός με στόχο τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσίων και να εστιάζει στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται προς τους τουρίστες.

Συναφή Πανεπιστημιακά Τμήματα

  • Ανώτερη Σχολή Τουριστικής Εκπαίδευσης

  • Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων

  • Ξένων Γλωσσών Μετάφρασης και Διερμηνείας